ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Κάθε πρωί, στο νηπιαγωγείο, λέμε τα νέα μας στην παρεούλα. Μιας και τώρα δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα μια ιδέα θα ήταν να κρατάνε τα παιδιά ένα «ημερολόγιο» με τα νέα τους και τη ζωγραφιά της ημέρας.

Mπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα τετράδιο αντιγραφής, ώστε τα παιδιά να ζωγραφίζουν μέσα στο πλαίσιο αυτό που θέλουν από την ημέρα τους και στο κάτω μέρος, στις γραμμές του τετραδίου, μπορεί κάποιος γονιός να βοηθήσει το παιδί, καταγράφοντας αυτό που θεωρείται σημαντικό από το ίδιο το παιδί για τη μέρα που πέρασε. Το νέο που θα μοιραζόταν μαζί μας στο σχολείο! Φυσικά, οποιοδήποτε τετράδιο ή μπλοκ ζωγραφικής μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Με τον τρόπο αυτό θα διατηρηθεί μια επαφή με τη ρουτίνα του σχολείου και κατ’ επέκταση με την ίδια την τάξη. Ακόμα, το παιδί θα διαπιστώσει άλλη μια λειτουργία της γλώσσας, αυτή της καταγραφής των σκέψεων μας, ενώ παράλληλα θα εξελίσσεται στη ζωγραφική, μια εξέλιξη που θα μπορεί και το ίδιο να διαπιστώσει σε μερικές εβδομάδες, έχοντας συγκεντρωμένο όλο αυτό το «υλικό». Κι ακόμα! Όταν με το καλό επιστρέψουμε θα μπορούμε να μοιραστούμε τα νέα μας για όλο αυτό το διάστημα!

 

ΠΡΩΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!

Είναι γνωστό σε όλους ότι τα παιδιά σ’ αυτή την ηλικία έχουν ανάγκη από κίνηση. Αυτό που τους λείπει περισσότερο είναι η αυλή το διάλειμμα και το τρέξιμο. Καθώς τις μέρες αυτές η κίνηση τους έχει περιοριστεί θα μπορούσατε να κάνετε ρουτίνα την πρωινή γυμναστική και θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε αγαπημένα τραγούδια των παιδιών. Ενδεικτικά στα  παρακάτω λινκ μπορείτε να βρείτε το «κεφάλι, ώμοι, γόνατα και πόδια», το “χόκι πόκι”  τραγούδια γνωστά στα περισσότερα παιδιά.