Συνεχίζουμε τις προτάσεις με δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε μαζί με τα παιδιά σας…….

ΚΥΝΗΓΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ!

Μπορείτε να παίξετε κυνήγι θησαυρού μέσα στο σπίτι, κάθε φορά που έχετε έναν «θησαυρό» για τα παιδιά σας (ένα κέρασμα, την άδεια για να δουν ταινία κτλ.). Με το παιχνίδι αυτό θα διασκεδάσετε και θα θυμίσετε στο παιδί σας να ακολουθεί οδηγίες

  • Φτιάχνετε καρτελάκια με απλό χαρτί, τα οποία αριθμείτε. Το καρτελάκι με τον αριθμό 1 το κρατάτε εσείς και τους διαβάζετε την οδηγία για να βρουν το καρτελάκι νο 2 κ.ο.κ.
  • Οι οδηγίες μπορεί να αφορούν διαφορετικά μέρη του σπιτιού: π.χ. νο1: το επόμενο βρίσκεται εκεί που κοιμάται η μαμά και ο μπαμπάς/ νο2 εκεί που είναι οι κάλτσες, νο3 εκεί που είναι οι κούπες κ.ο.κ. Αυτός είναι  κι ένας τρόπος να μάθουν μέρη του σπιτιού που επιλέγουν να μην θυμούνται, έτσι την επόμενη φορά θα μπορείτε εύκολα να τους ζητήσετε να πάρουν ένα ζευγάρι κάλτσες από το συρτάρι τους!
  • Τα καρτελάκια επίσης, μπορεί να αφορούν ένα παραμύθι που διαβάσατε πρόσφατα και ο τρόπος να φτάσουν στο τέλος να είναι να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις που θα τους κάνετε.
  • Επίσης, τα καρτελάκια μπορεί να τους ζητάνε να κάνουν κάτι κινητικό ώστε να πάρουν το επόμενο καρτελάκι, λ.χ. «πήδα σαν βατραχάκι», «παίξε ταμπούρλο στην κοιλιά σου», «περπάτα σαν ελέφαντας».

 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Ένας τρόπος να περάσουμε πιο εύκολα αυτές τις δύσκολες μέρες του εγκλεισμού είναι να δημιουργήσουμε ρουτίνες μέσα στην εβδομάδα μας. Λ.χ. Δευτέρα: ποτίζω τα λουλούδια/ φτιάχνω ένα γλυκό. Τρίτη: διαβάζουμε μυθολογία και ζωγραφίζουμε τον αγαπημένο μας ήρωα/ παίζουμε κυνήγι θησαυρού. Τετάρτη: παίζουμε επιτραπέζιο, κάνουμε γυμναστική. Πέμπτη: φτιάχνουμε κολλάζ/ βλέπουμε ταινία κ.ο.κ.

Εννοείται ότι το πρόγραμμα αυτό είναι απολύτως ενδεικτικό. Η κάθε οικογένεια το φτιάχνει και το προσαρμόζει ανάλογα με τις δικές της ανάγκες και επιθυμίες. – όταν θα καταλήξετε στο πρόγραμμα που θέλετε μπορείτε να κατασκευάσετε το δικό σας ημερολόγιο:

Κόψτε μια λωρίδα χαρτιού, 1 μ. περίπου. Χωρίστε τη σε εφτά ίσα μέρη. Γράψτε τις μέρες (πολλά παιδιά μπορούν να αντιγράψουν- στην περίπτωση αυτή γράφετε σε καρτελάκια τα ονόματα των ημερών και τους τα δίνετε για να τα αντιγράψουν). Στην κάθε μέρα καταγράφετε τις δραστηριότητες εκείνης της μέρας.

Χρησιμοποιήστε έναν σελιδοδείκτη ή συνδετήρα για να τον τοποθετείτε στη σωστή μέρα κάθε φορά.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ