Με ετικέτα Ετικέτες: ,

Για δεύτερη συνεχή χρονιά το 4ο Νηπιαγωγείο Ευκαρπίας συμμετέχει στο Έργο: “ProW – Promoting Teachers Well-being through Positive Behaviour Support in Early Childhood Education” Key Action 3 European Policy Experimentation του Erasmus.

 

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και ο δήμος Καλαμαριάς, σε
συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας(ΔΙΠΑΕ), συντονίζουν την εφαρμογή του
προγράμματος «Προώθηση της ευημερίας των παιδαγωγών μέσω της ενίσχυσης της θετικής
συμπεριφοράς στην Αγωγή Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας» (ProW) στα νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς της Δυτικής Θεσσαλονίκης και του Δήμου Καλαμαριάς. Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υπό το σχήμα «Βασική Δράση 3: Πειραματικές Εφαρμογές Καινοτομιών στην Εκπαιδευτική Πολιτική» και εφαρμόζεται από μία κοινοπραξία 11 εταίρων στην Ελλάδα, τη Κύπρο, την Πορτογαλία και τη Ρουμανία. Είναι ένα από τα μόλις έντεκα έργα που χρηματοδοτούνται το 2021 από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και έχουν στόχο την ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων δράσεων στην προσχολική αγωγή που θα αποτελέσουν βάση για πλήρη εφαρμογή (policy experimentation – policy reform) Το Έργο στοχεύει στη δημιουργία ενός σχολικού πλαισίου που θα προωθεί την ενιαία εκπαίδευση, τη δημιουργία μιας θετικής σχολικής κουλτούρας χωρίς αποκλεισμούς, με στόχο τη βελτίωση της ευημερίας των παιδαγωγών και του γενικότερου σχολικού κλίματος.
Βασικός σκοπός του έργου είναι να διερευνήσει την επίδραση της Θετικής Ψυχολογίας και του συστήματος Προώθηση Θετικής Συμπεριφοράς στην ευημερία των παιδαγωγών, μέσα από τη συμμετοχή τους στην εφαρμογή του προγράμματος, κατά τις σχολικές χρονιές 2021-2022 και 2022-2023.
Τα οφέλη από τη συμμετοχή στο Έργο επικεντρώνονται στο γεγονός ότι το νηπιαγωγείο/παιδικός σταθμός θα καταστεί πρότυπο προς άλλα ελληνικά και ευρωπαϊκά νηπιαγωγεία/παιδικούς σταθμούς. Το νηπιαγωγείο/παιδικός σταθμός του θα έχει την ευκαιρία να αναπτύξει συνεργασία με αντίστοιχα νηπιαγωγεία/παιδικούς σταθμούς της Ελλάδας και της Ευρώπης σε διάφορα παιδαγωγικά θέματα.